Ülkemizin 11 ilinde büyük yıkıma neden olan deprem felaketinin ardından başlatılan toplumsal dayanışma seferberliği, bölgedeki ihtiyaçlar doğrultusunda tüm hızıyla sürüyor. Depremin yaralarını sarmak, bölgeye destek sağlamak üzere Persil ve Miele markaları, depremzedelerin giderek artan hijyen ihtiyaçlarına çözüm yaratmak üzere ortak bir projeye imza attı. “Persil ve Miele Yanınızda” fikriyle hayata geçirilen proje kapsamında; Hatay, Kahramanmaraş, Gaziantep ve Adıyaman illerindeki toplam 8 lokasyonda çamaşır yıkama ve kurutma alanları kuruldu.
Deprem felaketinden etkilenen illerimize yönelik destek çalışmalarına her geçen gün bir yenisi ekleniyor. Kurumsal vatandaşlık ilkesi ile hareket eden büyük şirketler ve markalar da yeni projelerle bölge halkının yanında oluyor. Tüketici Markaları ve Yapıştırıcı Teknolojileri kategorilerindeki yenilikçi ürünleriyle dünya genelinde faaliyet gösteren Henkel’in öncü çamaşır deterjanı markası Persil ve beyaz eşya, endüstriyel cihazlar ile beş kıtada satış ve pazarlama faaliyetlerini yürüten dünya markası Miele, bölgeye destek veren markalar arasında yer alıyor.Bu iki marka, geliştirdikleri “Persil ve Miele Yanınızda” projesinde bir araya gelerek Hatay, Kahramanmaraş, Gaziantep ve Adıyaman illerindeki 8 bölgede bulunan konteyner kent ve çadır kentlerde, depremden etkilenen vatandaşların kullanımları için, çamaşır yıkama ve kurutma alanları kurdu. Proje kapsamında Persil markası bölgeye 15 ton çamaşır deterjanı, Miele ise 55 adet çamaşır makinesi ve 55 adet kurutma makinesi ulaştırdı. Depremzedeler, bölgedeki ekiplerin desteği ile bu alanlarda çamaşırlarını yıkayıp kurutarak hijyen ihtiyaçlarını karşılamaya başladı.
www.persil.com.tr
@persiltr
www.miele.com.tr
@miele_turkiye
#PersilMieleYanınızda
Henkel Hakkında
Markaları, inovasyonları ve teknolojileri ile Henkel, endüstriyel ve tüketici iş birimlerinde, dünya genelindeki pazarlarda lider konumlara sahiptir. Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi; yapıştırıcılar, yalıtım malzemeleri ve fonksiyonel kaplamalar pazarlarında global bir liderdir. Tüketici Markaları ile şirketin, başta Saç Bakım ile Çamaşır ve Ev Bakım olmak üzere, dünya genelinde pek çok piyasa ve kategoride liderliği bulunmaktadır. Henkel’in en güçlü üç markası Loctite, Persil ve Schwarzkopf markalarıdır. 2022 mali yılında Henkel, 22 milyar Euro’nun üzerinde satış ve yaklaşık 2,3 milyar Euro düzeltilmiş faaliyet kârı bildirmiştir. Henkel’in imtiyazlı hisse senetleri, Almanya DAX borsa endeksine kayıtlıdır. Sürdürülebilirlik, Henkel’in köklü geleneğinin önemli bir bileşenidir ve şirket belirli hedefler doğrultusunda hayata geçirdiği net bir sürdürülebilirlik stratejisine sahiptir. 1876’da kurulmuş olan Henkel, bugün dünya çapında güçlü bir şirket kültürü ile bir araya gelen, çeşitliliği kapsayan, ortak değerlerde birleşen ve “Pioneers at heart for the good of generations” (Gelecek Nesiller İçin İyiliğe Öncülük Ediyoruz) amacında buluşan 50.000’den fazla kişiyi istihdam etmektedir. Daha fazla bilgiyi www.henkel.com adresinde bulabilirsiniz.
Miele Türkiye Hakkında
Miele dünyanın önde gelen premium ev eşyası üreticilerindendir. Ürünleri arasında pişirme, fırınlama ve buharda pişirme gereçleri, soğutma ürünleri, kahve makineleri, bulaşık makineleri, çamaşır ve zemin bakım ürünleri yer almaktadır. Bu yelpaze; ticari kullanım amaçlı bulaşık makinelerinin, endüstriyel çamaşır makinelerinin ve kurutucuların yanı sıra tıbbi uygulamalar ve laboratuvar uygulamalarında kullanılan yıkama-dezenfekte ve sterilizasyon cihazlarının (Miele Professional) eklenmesiyle genişler. 1899 yılında kurulan şirketin Almanya, Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Çin, Romanya ve Polonya’da birer tane olmak üzere sekiz üretim tesisi bulunmaktadır. 11.200’ü Almanya’da olmak üzere tüm dünyada 22.300 çalışanı bulunan şirketin sahipleri şu anda dördüncü nesli temsil etmektedir. Şirket merkezi Almanya’nın Westphalia bölgesindeki Gütersloh şehrindedir.