Arçelik sürdürülebilirlik alanında farkındalığı artırmak hedefiyle yeni projeler hayata geçirmeye devam ediyor. Başlattığı İklim Dostu Hareket’le, müşterilerine günlük hayatlarında iklim dostu seçimler yapmak konusunda ilham vermeyi hedefleyen Arçelik, İstanbul’daki üç mağazasının vitrin tasarımında “Geleceği Birlikte İyileştirelim” sloganına yer verdi.
Sanatçı Sergen Şehitoğlu’nun çalışması olan vitrinlerde, Arçelik logosu etrafında toprak ve yaşamın ışık kaynağı tasarlanarak gezegenimizin sürdürülebilirliği için ihtiyaç duyulan yaşam döngüsü anlatılıyor. Proje, Arçelik’in İstanbul İstinye Park, Yenibosna ve Kadıköy’deki mağazalarının yanı sıra İstinye Park’ın dış cephe reklam alanında hayata geçirildi.
Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “İklim kriziyle mücadeleye tüketicilerimizi de dahil etmek üzere başlattığımız İklim Dostu Hareket kapsamında hayata geçirdiğimiz iklim dostu mağazalarımızın sayısını artırıyoruz. Amacımız iklim dostu mağaza konseptini tüm Türkiye’de genişletmek ve bu konuda diğer markalara da örnek olmak. Mağazalarımızın girişinden itibaren tüketicide iklim dostu bir yaşama ilham vermeyi amaçlıyoruz. Mağaza vitrinlerimizin de tüketicinin dikkatini ilk andan çekmek ve mesajımızı etkili şekilde iletmek bakımından doğru bir mecra olduğunu düşünüyoruz. Tüm müşterilerimizi ‘Geleceği Birlikte İyileştirmeye’ davet ediyoruz” dedi.
Kadıköy mağazası ayrıca Arçelik’in iklim dostu mağazalarından biri olma özelliğini taşıyor. İklim dostu mağazalarının ilkini geçtiğimiz yıl, İzmir İstinye Park AVM’de tüketici ile buluşturan Arçelik’in iklim dostu mağazalarının sayısı 6’ya ulaştı.