Ali ihsan Nazlı // Tüketici Sorunları Yardım Derneği (TÜSOYAD) Genel Başkanı
Gün geçmiyor ki, Kütahya ilimizde Çinigaz ile ilgili yazılı ve sözlü şekilde TÜSOYAD Derneği’mize her gün şikayet gelmesin.
Bir abone, bilgisi dışında doğal gaz saatini değiştirmeye kalkan Çinigaz’a kartlı saatten faturalı ya geçmek istemediğini belirtmek için dilekçe vermek istiyor ancak “Çinigaz yetkililerinin dilekçeyi alabileceklerini ancak aldıklarına dair kayıt numarası vermeyeceklerini ve aboneye istedikleri yere de şikayet edebileceklerini söylemeleri acaba hangi düşüncenin ürünü? diye merak ediyoruz.
Gerçi merak konusu da değil.
“Ancak ileride tüketicinin hakkını aramak için açılabilecek davada delil kaynağı olarak görmüş olabilirler mi?” “Acaba?” demeden de edemiyoruz.
“Eyyyy Çinigaz!” arkanda çok güçlü kişilerin olduğunu biliyoruz.
Çünkü EPDK’nin yönetmelikteki tüketici lehine olan 40 maddeyi dahi değiştirdiğiniz de gösteriyor ki; arkanızda çok güçlü olduğunuzu gösteren güçlerinizin olduğu aşikar.
Ancak haksızlığa uğrayan masum insanların ahını aldığınızı sakın ama sakın unutmayın.
Masumların ahı sizleri bitirir. Biz sadece hatırlatalım dedik.
Bu insanlar ki asgari ücretle ev geçindirirken, sizler gibi rahat huzurlu bir yaşamları yok.
Hatta hatta günümüzde COVİD 19’dan dolayı işten çıkarılıp, işsiz kalan tüketicilerimizin; gaz alamayan, elektrik ve su parası ödeyemeyen insanların ahı sizlere tutmasın.
Bu Ülkede kimse kimseden üstün değildir.
Bu tür basit hatalardan geri adım atmanızı TÜSOYAD olarak bekliyoruz.
Hatırlatma bazında…
Herkesin bir ALLAH’I herkesin Nasibi kadar RIZK’ı muhakkak vardır, belki sizler birilerinden daha rahat ve lüks yaşam sürebilirsiniz ancak şunu unutmayın ki,
BU DÜNYANIN ÜSTÜ VARSA, ALTININ OLDUĞUNU da unutmayın.
Saygılarımla…