Olimpiyatlara 100 gün kala umutla Tokyo’ya

208

P&G’nin Türkiye’de spor kültürünü yaygınlaştırmak amacıyla başlattığı Olimpik Anneler projesiyle destek sunduğu 34 sporcudan aralarında dünya şampiyonları İbrahim Çolak, Taha Akgül, Mete Gazoz’un bulunduğu 23’ü sporcu şimdiden Tokyo 2020 Yaz Olimpiyatları için kota kazandı. 2014 yılında Olimpik Anneler projesini başlatan P&G, Türkiye’deki 30. yılı olan 2017 yılından bu yana da Olimpiyat Oyunları’nda ülkemizi temsil edecek sporculara ve annelerine destek oluyor.

Olimpiyatlar’a 100 gün kala heyecanın arttığını dile getiren P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, “Sporcularımız arasından 23’ü Olimpiyatlar için kota kazandı. Tabii bu sayı her hafta artıyor ve en yüksek katılımla Olimpiyatlar’da olmayı hedefliyoruz. Sporcularımızın başarılarının ülkemizin yarınlarına umut olacağına inanıyor, ‘Umutla Tokyo’ya’ diyoruz” ifadelerini kullandı.

Dünyanın en büyük kişisel bakım ve temizlik ürünleri şirketlerinden olan ve Fairy, Prima, Ariel gibi markaların üreticisi Procter & Gamble (P&G), sporun sağlıklı ve özgüvenli nesiller için öneminden hareketle 2014 yılında Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) ile birlikte Olimpik Anneler Projesini başlattı. Ardından 2017’de, Türkiye’deki 30’uncu yılında, bu projesini Olimpiyatlarda Türkiye’yi temsil edecek 30 sporcu ve annesine destek sunarak genişleten P&G, bugün, Türkiye’deki 34. yılında’ 34 sporcu ve annesine madde ve manevi olarak destek oluyor.

P&G, proje kapsamında atletizm, güreş, halter, taekwondo, karate, okçuluk, rüzgar sörfü, badminton, yüzme, judo, bisiklet, eskrim gibi branşlara katkısını sunarken, Olimpiyatlara 100 gün kala Olimpik Anneler projesinin sporcularından Olimpiyat vizesi alanların sayısı artmaya başladı. Bu kapsamda şirket, aralarında dünya şampiyonları İbrahim Çolak, Taha Akgül, Mete Gazoz gibi isimlerin de bulunduğu 10’u kadın 23 sporcuyla Tokyo’ya gitmeye hazırlanıyor.

Kurumsal Vatandaşlık ilkeleri kapsamında vatandaşın hayatına değer katan projelerin başına sporu konumlandıran P&G, bu kapsamda futbol, basketbol veya voleybol gibi popüler branşların yanı sıra Olimpik branşlarda mücadele eden sporculara ve annelerine de destek vererek Türkiye’de spor kültürünü yaygınlaştırmayı hedefliyor.

P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, “Bundan yıllar önce ‘Çocuğuna spor yaptıran her anne Olimpik Annedir’ diyerek yola çıktığımız Olimpik Anneler projemiz bugün, Tokyo 2020 Yaz Olimpiyatları yolunda 34 sporcumuzu ve annelerini kapsıyor” dedi. Olimpiyatlar’a 100 gün kala heyecanın arttığını dile getiren Turnaoğlu, “Kota alan sporcularımızın sayısı arttıkça umudumuz da artıyor. Bugün itibariyle sporcularımız arasından 23’ü Olimpiyatlar için kota kazandı. Tabii bu sayı her hafta artıyor ve en yüksek katılımla Olimpiyatlar’da olmayı hedefliyoruz. Zor günlerden geçtiğimiz bugünlerde sporcularımızın başarılarının ülkemizin yarınlarına umut olacağına inanıyor, ‘Umutla Tokyo’ya’ diyoruz” ifadelerini kullandı.

P&G Hakkında

Markalarıyla dünya çapında 5 milyara yakın insanın yaşamına dokunan P&G, yaklaşık 70 ülkede faaliyet göstermektedir. P&G, Türkiye’de tüketicilerine Alo®, Ariel®, Braun®, Fairy®, Febreze®, Fixodent®, Gillette®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, İpana®, Old Spice®, Oral-B®, Orkid®, Pantene®, Prima®, Tampax®, Gillette Venus® ve Vicks® gibi güvenilir, kaliteli, güçlü ve lider markalardan oluşan geniş ürün yelpazesiyle hizmet vermektedir. P&G ve markaları ile ilgili daha detaylı bilgiye ulaşmak için http://www.pg.com.tr sitesini ziyaret edebilirsiniz.