
Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo’nun içecek grubu markalarından Yedigün, 2020’ye damga vuracak bir yenilik ile geliyor! Yedigün Blue…
Yaban mersini ve portakal aromalı Yedigün Blue hem tadı hem de rengi ile meyveli gazlı içecekler kategorisine yenilik katacak.
Türkiye’nin yenilikçi markası Yedigün’ün enerjisini yansıtan Yedigün Blue, yepyeni lezzetler denemek isteyenleri bekliyor.
Sen de dene seni de alsın sürprizlere götürsün!

PepsiCo Hakkında
PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketicilerimiz tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Gatorade, Pepsi Cola, Quaker ve Tropicana şirketlerinin sunduğu yiyecek ve içecek portföyü ile 2019 yılında 67 milyar doların üzerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 23 ayrı markanın dâhil olduğu yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.
PepsiCo’nun Fayda Gözeterek Kazanmak vizyonunun kalbinde, Yiyecek ve İçecek Sektöründe Dünya Lideri Olmak yer alıyor. “Fayda Gözeterek Kazanmak”, piyasada sürdürülebilir şekilde kazanma ve bu faydayı şirketimizin tüm alanlarına dâhil etme tutkumuzu yansıtıyor. Daha fazla bilgi için, www.pepsico.com.tr adresini ziyaret edin.