Türk mutfağına doyulur mu?

96

Metro Türkiye, yeni imaj kampanyasıyla Türk mutfağının tadına doyum olmayan lezzetlerini ve dört dörtlük tabaklara imza atan yürekten şeflerini onurlandırıyor.  İzleyenleri markanın yeni söylemi “İşin Mutfağında” ile modern bir şekilde tanıştıran filme, ünlü halk ozanı Neşet Ertaş’ın “Doyulur mu” sözlerine sahip ölümsüz eseri eşlik ediyor. Filmde, Türk mutfağının damaklarda tat bırakan eşsiz lezzetlerinden görüntüler sunuluyor.

Türk mutfağının değerlerini korumak ve gelecek kuşaklara aktarılmasını sağlamak amacıyla tam 30 yıldır çalışmalarını sürdüren Metro Türkiye, “İşin Mutfağında” marka söylemiyle çektiği yeni reklam filmini yayınladı. 17 Temmuz Cuma günü izleyiciyle buluşan reklam filminde, yöntemi ve tarzı ne olursa olsun kendi mutfağında tutkuyla yemek yapan herkesin o mutfağın şefi ve Türk mutfağının koruyucusu olduğu mesajı veriliyor.

Yayımlanan reklam filmi, profesyonel mutfaklardan geleneksel lokantalara, ev mutfaklarından butik lokantalara farklı mutfaklarda hayat bulan enfes yemekleri ve o yemeklerin arkasındaki hünerli şefleri kahramanlaştırırken, Türk mutfağını kolektif bir kültür olarak ele alıyor.

Leo Burnett imzası taşıyan ve izleyenleri markanın yeni söylemi “İşin Mutfağında” ile modern bir şekilde tanıştıran filme Neşet Ertaş’ın ölümsüz eseri eşlik ediyor.

“30 yıldır İşin Mutfağında”

Müşterileri, iş ortakları ve tedarikçileriyle birlikte bu yıl Türkiye’deki 30’uncu yılını kutlayan Metro Türkiye, tüm çalışmalarının odağına koyduğu “izlenebilirlik ve sürdürülebilirlik, yerellik, çeşitlilik ve kalite” temaları için özel olarak hazırladığı devam niteliğindeki üç ayrı reklam filmini de önümüzdeki günlerde izleyiciyle buluşturacak.

KÜNYE

Reklamveren: Metro Türkiye

Reklamveren Yetkilileri: Seçil Demiralp, Yasemin Ağırdır, Özgür Kaloğlu, İlayda Ercay

Reklam Ajansı: Leo Burnett İstanbul

Kreatif Direktör: Deniz Çavdar

Sanat Yönetimi Grup Direktörü: Ercan Akkaya

Yaratıcı Ekip: Emre Gülver, Emre İnsar, Mustafa Geyik, Sezgin Rızaoğlu, Tamer Kılıç

Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: Gülde Ölemez

Müşteri İlişkileri Ekibi: Tuba Karaca Azak, Ender Çağrı Çalkın

Strateji Grup Direktörü: Tuna Öngü

Prodüksiyon Grup Direktörü: Arzu Köksal 

Prodüktör: Eren Bakırcı

Yönetmen: Ali Demirel

Prodüksiyon Şirketi: Kala Film

Müzik Yapım: 3K1A

Yayın Mecrası: TV, Dijital ve Sosyal Medya

Metro Türkiye Hakkında

Dünyanın en önemli uluslararası perakende şirketlerinden Metro, Türkiye’de faaliyet göstermeye başladığı 1990 yılından günümüze, Türk mutfağının daimiyetini sağlama ve gelecek nesillere miras bırakma amacını üstlenmektedir. Metro Türkiye, HoReCa (otel, restoran, kafe) sektörü için bir mutfağı oluşturan tüm hizmetleri sağlarken yaklaşık 4.500 çalışanıyla 21 şehirde, 37 mağazasıyla profesyonellerin kendileri ve iş yerleri için ihtiyaç duydukları 40 bin çeşit ürünü, fiyat-kalite-performans ilişkisini gözeterek sunmaktadır. Türk mutfağına dair çalışmalarını ekonomik, çevresel ve sosyal etkileri dikkate alarak hayata geçiren ve bu nedenle Sürdürülebilir İş Ödülleri’nin de sahibi olan Metro Türkiye, et ve balık izlenebilirliğinden sürdürülebilir balıkçılığa, gıda atığı projelerinden Coğrafi İşaretli Ürünler projesine kadar tüm çalışmalarıyla yerel değerlerin kayıt altına alınıp gelecek nesillere miras bırakılmasına katkı sunmayı hedeflemektedir. Metro Chef, Metro Professional, Metro Premium, Aro, Rioba ve Sigma isimli kendi markalarını bünyesinde bulunduran şirket, tüm mağazalarında “Tarladan Çatala” gıda güvenliği yönetim sisteminin kurulmasını esas alan bir standart olan ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi standartlarını da yüzde 100 uygulamaktadır.