Dijital gücüyle alışılagelmiş kalıpları esneterek müşterilerinin hayatına uyan çözümler geliştiren ve “sen hayatını yaşa” marka yolu ile insanlara hayatta kendileri için gerçekten önemli konulara yer açmalarını vadeden ING Türkiye, Ezgi Mola’nın yer aldığı yeni reklam filmini yayınladı. ING Türkiye’nin, “Kalıpların dışında, hayatın içinde” yaklaşımının anlatıldığı reklam filminde, ING Türkiye’nin dijital liderlik hedefi, esnek ve zahmetsiz bankacılık anlayışının yanı sıra, sürdürülebilir bir dünya ve daha iyi bir yaşam amacı ve toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik duruşu da vurgulanıyor.
ING’den şubelere de kalıplara da sığmayan bankacılık
ING’nin kolay, akıllı ve kişisel bir müşteri deneyimi yaratan zahmetsiz bankacılık anlayışı ile hayallerine yürüyenleri cesaretlendirme, destekleme ve bir adım ileri taşıma amacının öne çıktığı filmde, ING’nin klişeleri sorguladığı, kalıpların dışında bankacılık ürün ve hizmetleri geliştirdiği, müşterilerine hayatın içinde çözümler sunduğu anlatılıyor. ING’nin şubelere de kalıplara da sığmayan bankacılık anlayışının öne çıktığı reklam filminde, Ezgi Mola yer ve zaman fark etmeksizin, doğada kamp yaparken dahi ING Mobil üzerinden bankacılık işlemlerini kolayca gerçekleştirebiliyor ve Cebimdeki Danışman sayesinde görüntülü görüşme ile dilediği yerde yüz yüze bir bankacılık hizmeti alabiliyor. Ayrıca Turuncu Ekstra programının aylık harcaması belirli bir limite ulaştığında bir sonraki ay tüm ATM’lerden 3 defa ücretsiz para çekip yatırma avantajıyla rengine bakmadan tüm ATM’lerden ücretsiz yararlanabiliyor.
ING, cinsiyet eşitliği alanında kalıpları yıkıyor, sürdürülebilir bir dünya hedefinde çalışıyor
Reklam filminde “Kalıpların dışında hayatın içinde” söylemi ile ING’nin sürdürülebilirlik ve toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik duruşu da anlatılıyor. Ezgi Mola’nın toplum tarafından kadınlara biçilen kalıpların dışında, bir kadın ekskavatör operatörünü de canlandırdığı reklam filminde, ING’nin kadınlara karşı önyargıların ve engellerin karşısında olduğu da aktarılıyor. Reklam filminde ayrıca ING’nin sürdürülebilir bir dünya ve daha iyi bir yaşam hedefiyle, finansal sağlık ve iklim alanlarında çalışanlarını, müşterilerini ve toplumu güçlendirme misyonu da vurgulanıyor.
KÜNYE:
Reklamveren: ING Türkiye
Marka Direktörü: Gökçe Say
Marka İletişim Müdürü: Deniz Tezeren
Marka İletişim Ekibi: Zeynep Kahvecioğlu, Aşkın Baş Yıldız, Özge Sezer, Serpil Kahraman
Yaratıcı Başkan: Arda Erdik
Ajans Başkan Yardımcısı ve Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Başar Bellisan
Yönetici Kreatif Direktör: Güldeniz Şeşen Bilginer.
Yaratıcı Grup Başkanları: Emre Çil, Ali Harun Sevinç, Selçuk Çelebioğlu
Yaratıcı Ekip: Enes Hadzibegoviç, Ozan Ateş, Özgür Güven, Zeynep Bilgin, Dilara Yılmaz,
Asude Tezel, Seçil Şenman, Eren Keskiner, Eylül Tüfekçi.
Grafik Uygulama: Kerim Kaya, Tufan Kaptan
Ajans Başkan Yardımcısı: Alp Gürsoy
Müşteri İlişkileri Direktörü: Pelin Önal
Müşteri İlişkileri: Cansu Çelebican, Utku Demir, Eda Çayıroğlu
Stratejik Planlama Direktörü: Ceren Şehitoğlu
Stratejik Planlama: Kaan Arslan
Ajans Yönetici Prodüktörü: Gülengül Soytürk
Ajans Prodüktörü: Ümit Bak, Uğur Karaman
Prodüksiyon Şirketi: Ptot Film
Yönetmen: Çağatay Kaya
Yapımcı: Işıl Ege
Müzik: Massive Music
Post Prodüksiyon: 1000 Volt