Arzum OKKA sektör liderleriyle Kahve Zirvesi’nde buluştu

248

Arzum OKKA, kahve sektörünün önde gelen şirketlerinin liderlerini bir araya getiren Kahve Zirvesi’nde yerini aldı. 11-12 Eylül tarihlerinde İstanbul’da Haliç Kongre Merkezi’nde, Kahve Zirvesi ve Kahve-pazari.com tarafından düzenlenen zirvede, Türkiye’de kahve sektörünün gelişimi ve geleceğinin yanı sıra bu alandaki vizyon ve stratejiler tartışıldı. Arzum, zirvenin yapılacağı alana kurulan özel Arzum OKKA standında Türk kahvesiseverlere tam kıvamında, enfes lezzette, bol köpüklü OKKA’lı Türk kahvesi deneyimi yaşattı. Arzum standında yer alan ve Türkiye’de bir ilk olan karıştırarak sütlü Türk kahvesi pişirme özelliğine sahip Arzum OKKA Rich Spin M de katılımcılardan büyük ilgi gördü. Farklı Türk kahvesi çeşitlerinden oluşan menümüz ile ziyaretçilere Arzum OKKA Rich Spin M ile hazırladığımız eşsiz lezzetler sunduk. Zirvede yeşil çekirdek ihtiyacı ve ithalatı, kahve kavurma makineleri, kahve makinesi ekipmanları gibi kahveye ilişkin her şeyin konuşulduğu oturumlar büyük ilgi çekerken, Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı da ‘Türk kahvesi makineleri’ oturumunda konuşmacı, ‘Türk kahvesi’ oturumunda moderatör olarak yer aldı.

Beş binin üzerinde ziyaretçi katıldı

Zirvede hem sektör çalışanları hem de kahveseverler; kahve, kavurma, demleme teknikleri, eşleştirme ve beslenme gibi ana başlıklar altında düzenlenen workshoplarda, sponsor markalar ve katılımcıların ürünleriyle buluştu. Zirve kapsamında ayrıca Arzum OKKA sponsorluğunda Turkish Coffee Lady Vakfı’nca hazırlanan ‘Başlangıç: Anadolu’nun Türk Kahvesi Öyküleri’ belgeselinin gösterimi de gerçekleştirildi. UNESCO’nun ‘Dünyanın Somut Olmayan Kültürel Mirasları’ listesinde yer alan Türk kahvesi geleneğinin, İstanbul’dan 600 yıl önce yayılarak dünyayı nasıl değiştirdiğini ortaya koyan belgeselin lansmanına, Turkish Coffee Lady Vakfı Kurucu Başkanı Gizem Şalcigil White da katıldı. Belgesel, izleyenlerin büyük beğenisini topladı. Kahve Zirvesi’ni beş binin üzerinde ziyaretçi takip etti.

“Türk kahvesi kültürünü yaymayı misyon edindik”

Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı, 600 yıllık Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymayı misyon edinen bir şirket olarak Kahve Zirvesi’nde Arzum OKKA Ailesi ile yer almaktan büyük mutluluk duyduklarını söyledi. ‘Dünyaya Türk Kahvesini Sevdiren Marka: Arzum OKKA’ sloganıyla Türk kahvesi kültürünü farklı ülkelere taşıdıklarını hatırlatan Murat Kolbaşı şöyle devam etti: “Türk kahvesi keyfini daha çok insana yaşatabilmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu doğrultuda ülkemizde ve dünyanın pek çok noktasındaki festival ve özel etkinliklere katılarak kahve severlerle buluşuyoruz. İstanbul Kahve Zirvesi’nde de Türk kahvesi meraklılarını ağırlamaktan büyük mutluluk

duyduk. Ayrıca Türk kahvesi kültürünü dünyaya yayma misyonunda birleştiğimiz, Turkish Coffee Lady Vakfı’nca hazırlanan ve bizim de sponsor olduğumuz ‘Başlangıç: Anadolu’nun Türk Kahvesi Öyküleri’ belgeselimize gelen yorumlar bizi çok memnun etti. Sütlü Türk kahvesi, sıcak çikolata ve kahveyi karıştırarak pişirme özelliğine sahip OKKA Rich’imiz katılımcıların ilgi odağı oldu. Önümüzdeki dönemde de bu tür organizasyonlara katılarak misyonumuzun gereğini yerine getirmek için elimizden geleni yapacağız.”

Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında:

Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, 55 yıllık sektör birikimiyle ‘Sen dokunursun değişir dünya’ mottosuyla tasarladığı ürünleriyle, güvenilir ve yenilikçi bir marka. Türkiye ve dünyada, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 farklı ürün kategorisinde 650 ürünüyle milyonlarca kişiye satış gerçekleştiriyor. Türkiye’de ilklere imza atarak küçük ev aletleri sektörüne yön veren Arzum, tasarım ve inovasyonu vazgeçilmezi olarak görüyor. Bu vizyon ile, ulusal ve uluslararası birçok yarışmada prestijli ödüllerin sahibi olan Arzum aynı zamanda Arzum OKKA markasıyla Türk kahvesi kültürünün dünyaya yayılımını da misyon edindi. Doğrudan fincana servis, közde pişirilme ve kendi kendini yıkayabilme özellikleriyle dünyanın her yerinde ideal lezzetler sunan Arzum OKKA’lar, Türk kahvesinin globalleşme serüvenine makineli çözüm oldu. 2019’un ilk yarısında Ducati birlikteliği ile ses getiren, tasarım ve performansın buluştuğu bakım serisi Ducati by Arzum ile erkeklerin kişisel bakımında da vazgeçilmez olan Arzum, bu pazarda büyümek için çalışmalarını sürdürüyor. 2020’nin son aylarında gerçekleşen ve rekor talep gören halka arz ile gücüne güç katan Arzum, dünya markası olma hedefiyle yeni başarılara imza atma yolunda emin adımlarla ilerliyor.