Levent Küçük // Tüketiciler Derneği (TÜDER) Genel Başkanı
Evdeki elektrik süpürgesinin aparatı için internetten bulduğum telefon numarasını arıyorum. Telefondaki kadına, “Yetkili servis mi? Özel servis misiniz? diye soruyorum. “Teknik servis” diye cevap veriyor. Aynı soruyu tekrar yineliyorum, bu kez “Özel servis” diye cevap veriyor. Teşekkür ediyor, telefonu kapatıyorum.
Bazı özel servislerde yaşanan sorunlar ve sonrasındaki mağduriyetlerin temel nedeni, işte bu yanlış bilgilendirmeler. Mağduriyetler, işte bu “Alo” ile başlıyor, sonrasında büyüyerek devam ediyor.
Bu nedenle, eğer yetkili servisten hizmet almak istiyorsak, öncelikle doğru iletişim numarasını öğrenmeli, aradığımız numaranın yetkili servis olup olmadığını ısrarla sormalıyız.
Yaşadığımız maddi mağduriyetlerle ilgili tüketici hakem heyetlerine müracaat edebilir, Ticaret Bakanlığı’na şikayet hakkımızı kullanabiliriz.
Saygı ve sevgilerimle.