Ali ihsan Nazlı // Tüketici Sorunları Yardım Derneği (TÜSOYAD) Başkanı
Son günlerde GSM operatörlerine sorunlarını anlatamadıklarına ve müşteri hizmetlerine bağlanamadıklarına dair sorunlarını dile getiren ve derneğimize müracaatta bulunan tüketicilerimize gerçekten hak vermemek mümkün değil.
Aradığımız GSM operatörlerinde müşteri hizmetlerine bağlanmanın mümkün olmadığını maalesef ben de yaşadım.
Hiçbir GSM operatöründe kesinlikle müşteri hizmetlerine bağlanamıyorsunuz, ta ki onları temsil eden ŞUBELERE gidip bağırmadıkça, çığırmadıkça.
Bu tür direk bağlanılamamasının nedeni tüketicilerimizin, şirketleri hakkında devamlı şikayet olabilir mi acaba?
Ancak her ne olursa olsun, Tüketicilerimizin sorunlarını sizin haricinizde acaba kim çözebilir dersiniz?
Bir örnekle açıklayalım;
80 yaşındaki bir anneye oğlunun kendi adına hat alıp annesine verdiği telefonu GSM operatörleri arar ve annenin kulağı duymadığı halde anne operatörün ne dediğini anlamadığı halde Anne’yi 10 gigabayt internet, 750 dk. 1000 SMS karşılığında 49.00 ₺lik tarifeye geçirirler.
Ancak Annenin kullandığı telefon interneti ve mesaj yazmayı bilmediği halde, her ay tıkır tıkır 49,00₺ parayı alırlar.
İşin ilginci bunu fırsata çeviren ey GSM operatörü sizin dürüstlüğünüz bu kadar mı acaba?
Siz bu abonenin hiç internet kullanmadığını görmüyor musunuz acaba? Sakın görmüyoruz demeyin, çünkü interneti sınırı geçti mi, anında aradaki farkı alıyorsunuz.
Yani işin gerçek yüzü, bu fırsatçılar bu toplumun sırtından asalak bir şekilde geçinmek için izlemeyeceğiniz yol yok maalesef.
Ben diyorum ki; “YAZIKLAR OLSUN size ve sizler gibi fırsatçılık yapanlara”
Saygılarımla.