Tommy Hilfiger ve Warner Bros. Tüketici Ürünleri, çocuklar için özel stiller içeren TOMMY JEANS Looney Tunes® kapsül koleksiyonu büyük ilgi görüyor. TOMMY JEANS’in pop kültür ikonlarıyla işbirliği geçmişini ileriye taşıyan kapsül koleksiyon, Amerikan modasıyla eğlenceyi mükemmel bir şekilde harmanlıyor.
Dünya çapında televizyon dizileri, filmler, çizgi romanlar, müzik albümleri, video oyunları ve hatta lunaparklar gibi çok geniş bir alanı kapsayan Looney Tunes® ile markanın yaratıcılığı çeşitli kanallarda kullanma tutkusu tam bir uyum sergiliyor. TOMMY JEANS Looney Tunes® kapsül koleksiyonu dünya genelinde seçili TOMMY JEANS mağazalarında tüketicilerin beğenisine sunuldu.
Tommy Hilfiger, koleksiyon hakkında şöyle konuştu: “TOMMY JEANS Looney Tunes® kapsül koleksiyonu, gençlik enerjisi ve kararlı iyimserlikle tanımlanan iki markayı heyecan verici bir şekilde buluşturuyor. Her iki marka olarak mirasımızı onurlandırmaya devam ederken bir yandan da bugün karşılık bulacak şekilde yeni yorumlarla tasarımlarımızı sürekli güncelliyoruz. Paylaştığımız bu ruh ve onun ifadesi olan bu koleksiyon, dünyanın her yanındaki gelecek nesil hayranlarımıza hitap ediyor.”
Sokak giyimi odaklı bir bakış açısıyla tasarlanan TOMMY JEANS Looney Tunes® kapsül koleksiyonu, klasik Warner Bros. karakterlerine bugünün nesilleri için hayat veriyor. Koleksiyonda TOMMY JEANS logosu ile Bugs Bunny, Daffy Duck, Tweety Bird, Sylvester the Cat, Tasmanian Devil, Road Runner ve Wile E. Coyote gibi sevilen çizgi karakterleri bir araya getiren özgün animasyonlar yer alıyor. Efsanevi karakterler, korkusuz, cesur, farklı ve özgün olmak gibi TOMMY JEANS değerlerini temsil ediyor. Tıpkı TOMMY JEANS hayranları gibi onları da birbirlerine bağlayan aynılıkları değil farklılıkları oluyor.
Kapsül koleksiyonda, önünde hibrit logo bulunan rahat kalıplı gri, lacivert ve açık pembe sweatshirt’ler yer alıyor. Tamamı Looney Tunes® desenli kapüşonlu kısa sweatshirt, havuz terlikleri, sırt çantası, balıkçı ve beysbol şapkaları kapsül koleksiyona enerji katıyor. Minik yaratık desenli sneaker’lar, bel çantası, eşofman altı ve denim ceket, temel sokak giyimi parçaları olarak dikkat çekiyor. Her parça, sosyal medyanın şık giyimli, özgüvenli, doğal dijital yaratıcılarının gardıroplarına ideal ekler oluyor.
İşbirliği kapsamında kapsül koleksiyonun parçası olarak özel bir Looney Tunes® Çocuk serisi de sunuluyor. Kız çocuklar için açık mavi yıkama denim bahçıvan pantolon ve ceket, TOMMY JEANS imzasını taşıyor. Erkek çocuklar, Looney Tunes® eşofman altı, sıfır yaka süveter ve minik çizgi film karakteri desenli kapüşonlu sweatshirt gibi rahat giyim parçalarının keyfini çıkarabiliyor. Neşeli tişörtlerle bel çantası, sırt çantası ve balıkçı şapkası gibi aksesuarla diğer stillerle kombine edilebiliyor.
Kapsül koleksiyon için fotoğrafçı Jack Henry Bridgland tarafından çekilen kampanyada İngiltere doğumlu genç müzisyenler Jesse James Solomon ve Joy Crookes rol alıyor. Multimedya sanatçısı Francois Dourlen’in iPhone ile yarattığı ve ‘smARTphone’ imzasını taşıyan kampanya görsellerinde çizgi karakterler gerçek yaşam durumlarına eğlenceli şekillerde yansıtılıyor.
#TommyJeans ve #TommyJeansXLooneyTunes etiketlerini kullanarak sosyal medya paylaşımlarına katılmak mümkün.
# # #
Tommy Hilfiger hakkında:
Aralarında TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS’in de bulunduğu bir marka portföyüne sahip olan Tommy Hilfiger, lüks giyim, tasarım ve yaşam tarzı ürünleri alanında dünyanın en tanınmış gruplarından biridir. Grup, erkekler için tailored ve spor giyim koleksiyonları, kadınlar için hazır ve spor giyim koleksiyonları, çocuk giyim, denim, iç giyim (bornoz, ev ve uyku giyim dahil), ayakkabı ve aksesuar alanında üstün kaliteli ürünlerin tasarımına ve pazarlanmasına odaklı faaliyet gösteriyor. Ayrıca seçkin lisansörleri aracılığıyla gözlük, saat, parfüm, mayo, çorap, küçük deri eşyalar, ev eşyaları ve valiz gibi tamamlayıcı yaşam tarzı ürünleri sunuyor. TOMMY JEANS ürün grubunda kadın ve erkekler için jean ve ayakkabılar, aksesuar ve parfümler yer alıyor. TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS markaları altında satılan ürünler, TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS mağazalarından, seçkin çok katlı mağazalardan ve diğer online kanallardan oluşan geniş bir ağ aracılığıyla ve ayrıca tommy.com üzerinden dünyanın her yanında müşterilere sunuluyor.
PVH Corp. Hakkında:
PVH, dünyanın en beğenilen moda ve yaşam tarzı şirketlerinden biri olarak stilde standartları belirliyor. Modayı ileriye taşıyan markaları geliştiriyor ve büyütüyoruz. Portföyümüzde ikonik TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga ve Geoffrey Beene ile dijitale odaklı True & Co. iç giyim markası yer alıyor. Bunların yanı sıra tanınmış ulusal ve uluslararası markaları altında çeşitli lisanslı ürünlerini de pazarlıyoruz. PVH olarak 40’tan fazla ülkede faaliyette bulunan 38.000’i aşkın iş ortağıyla çalışıyor, yılda yaklaşık 9,7 milyar $ ciro elde ediyoruz. Bunların tümü PVH’nin gücünü ifade ediyor.
* Speedo markasının lisansı, Kuzey Amerika ve Karayipler için daimi olarak Speedo International Limited firmasından alınmıştır.