Arzum Robotek’in tüm dijital platformlarda yayına giren filminde ‘Göründüğünden çok daha fazlası’ vurgusu keyifli bir yemek ortamında yapılırken, ‘Keyifler yerinde, Robotek iş başında’ deniyor.
Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum’un robot süpürgesi Robotek’in reklam filmi tüm dijital platformlarda izleyiciyle buluştu. TBWA\Istanbul tarafından hazırlanan dijital reklam filminde, ‘Siz hepiniz “Arzum Robotek” söylemi öne çıkarken, ‘Keyifler yerinde, Robotek iş başında’ mesajı veriliyor.
Türkiye’de ilk ve tek 4 yıl garanti fırsatı
Film, bir arkadaş grubunun şaka ve kahkahalarıyla dolu, güzel bir akşam yemeği masası ile başlıyor. Bir yanda birbirine çerez ve konfetiler atarak, coşku dolu, eğlenceli anlar geçiren grubun yaşadıklarına yer verilirken diğer yanda masanın altına dökülenleri toplayan Arzum Robotek’i görüyoruz.
Filmde, eğlence devam ettiği sırada akıllı haritalama yaparak yerleri temizleyen Arzum Robotek, Türkçe uygulaması sayesinde bilgilendirmeyi de Türkçe yapıyor. Türkiye’de ilk ve tek olan 4 yıl garanti fırsatı ile sunulan Arzum Robotek’in temizliği yaparken 4’ü 1 arada özelliğine yer verilen filmin sonunda; ‘Türkçe Uygulaması ile Arzum Robotek göründüğünden çok daha fazlası’ vurgusu yapılıyor.
Reklamın künyesi
Reklamveren: ARZUM
Reklamveren ekibi: Mehtap Yıldız, Özlem Zülal, Neslihan Demir, Ayşe Savran, Mahir Sümen, Gökhan Kapıcı, Eda Özgül, Buket Onaran
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör
Yaratıcı Ekip: Sungun Çalışkan, Selin Saygın
Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Çağla Yalçınkaya, Selcen Kurtuldu ve Ayşe Hocaoğlu
Sosyal Medya Ekibi: Berivan Akmanoğlu, Seçil Özener
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Yunuscan Hısımcıl, Başak Runa
Prodüksiyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Efe Koçdağ
Prodüksiyon Şirketi: Shortcut
Yönetmen: İsmet Kurtuluş
Müzik: Onur Cumalıoğlu
Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında:
Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, 55 yıllık sektör birikimiyle ‘Sen dokunursun değişir dünya’ mottosuyla tasarladığı ürünleriyle, güvenilir ve yenilikçi bir marka. Türkiye ve dünyada, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 farklı ürün kategorisinde 650 ürünüyle milyonlarca kişiye satış gerçekleştiriyor. Türkiye’de ilklere imza atarak küçük ev aletleri sektörüne yön veren Arzum, tasarım ve inovasyonu vazgeçilmezi olarak görüyor. Bu vizyon ile, ulusal ve uluslararası birçok yarışmada prestijli ödüllerin sahibi olan Arzum aynı zamanda Arzum OKKA markasıyla Türk kahvesi kültürünün dünyaya yayılımını da misyon edindi. Doğrudan fincana servis, közde pişirilme ve kendi kendini yıkayabilme özellikleriyle dünyanın her yerinde ideal lezzetler sunan Arzum OKKA’lar, Türk kahvesinin globalleşme serüvenine makineli çözüm oldu. 2019’un ilk yarısında Ducati birlikteliği ile ses getiren, tasarım ve performansın buluştuğu bakım serisi Ducati by Arzum ile erkeklerin kişisel bakımında da vazgeçilmez olan Arzum, bu pazarda büyümek için çalışmalarını sürdürüyor. 2020’nin son aylarında gerçekleşen ve rekor talep gören halka arz ile gücüne güç katan Arzum, dünya markası olma hedefiyle yeni başarılara imza atma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Detaylı bilgi için: https://www.arzum.com.tr/
www.instagram.com/arzumkucukevaletleri/
www.facebook.com/arzumevaletleri/
www.twitter.com/ArzumEvAletleri/