Şeyma Subaşı’nın yeni spor giyim markası ‘Babe Activewear’ ilk kez GittiGidiyor’da

156

Şeyma Subaşı,  dinamik ve spor tarzını yansıtan yeni markası Babe Activewear’i lansmana özel olarak 8 Temmuz Çarşamba günü sadece Türkiye’nin öncü e-ticaret sitesi GittiGidiyor’da satışa sunuyor. Babe Activewear markası, Hande Aşık ve Hilal Yabuz İçgören’in sahip olduğu; markalara e-ticaret konusunda iş planı, marka yönetimi, stüdyo ve üretim danışmanlığı veren E-Think Brands tarafından projelendirilip hayata geçirildi. 70 parçadan oluşan ve her ay yeni parçalar eklenecek koleksiyon, yerli üreticiler tarafından Türkiye’de üretildi.

Şeyma Subaşı iddialı 70 parçadan oluşan yeni spor markası Babe Activewear’in lansmanını 8 Temmuz Çarşamba günü, GittiGidiyor’da yaptı. Babe Activewear ilk olarak 28 milyon kayıtlı kullanıcıya sahip olan, yerli ve yabancı onlarca markayı platformunda bulunduran GittiGidiyor’da satışa sunuldu. Şeyma Subaşı’nın düzenli spor hayatı ve eğlenceli dünyasından ilham alarak tasarlanan parçalar, vücudun formunu alarak belirgin ve düzgün hatlar oluştururken aynı zamanda performans için konfor sağlayan kesimlerden oluşuyor. Koleksiyon, Şeyma’nın şık ve günlük fitness tarzını yansıtan yüksek belli taytlar, mayolar, crop top’lar, t-shirt’ler ve sweatshirt’lerden oluşuyor. Neon renklerin yanı sıra antibakteriyel kumaşlar, kadife dokular ve zebra desenleri gibi birçok sezon trendini bir arada sunan, ulaşılabilir fiyatlı koleksiyon, günlük sokak modasını takip eden kadınlardan, stüdyoda aktif spor yapanlara kadar geniş bir kitleye hitap ediyor.

Lansman için Şeyma Subaşı’nın “such a babe” dedirten havalı hayat tarzını yansıtan moda çekimi ise sağlıklı yaşam ve Bodrum’un şık tavrını bir araya getiren Le Méridien Bodrum’da, Cihan Alpgiray ve ekibi tarafından gerçekleştirildi.  Styling Ceylan Atınç, saç-makyaj ise Önder Tiryaki tarafından yapıldı.

E-Think Brands kurucuları Hande Aşık ve Hilal Yabuz İçgören: “Babe Activewear markasını projelendirirken, odağına Şeyma’nın giyim stilini konumlandırdık ve koleksiyonu tüm dünyada yükselen trend “Studio to Street” yani spordan çıkıp günlük hayata devam edilebilecek parçalarla kurguladık. Babe Activewear, hedefi, stratejisi ve oyun planı olan bir marka. Babe Activewear’in stratejisi e-ticaret ekosistemi üzerine kurulu. Lansman planımızda, Şeyma’nın etkileşim gücünden yararlanıyor ve Türkiye’nin öncü e-ticaret sitesi GittiGidiyor’la işbirliği yaparak projeye değer katıyoruz. Ulaşılabilir fiyat stratejisiyle dinamik bir marka olarak tasarlanan zamansız ve mekansız koleksiyona; bundan sonraki sezonlarda bavulundan spor çantasına, kayak tulumundan aksesuarına bir çok farklı parçalar eklenecek. Alışveriş takvimindeki özel günlere göre sistematik bir şekilde dizaynı ve üretimi planlanan markanın 5 yıllık hedefleri arasında Türkiye’de markalaşmasını takiben global bir lifestyle marka olmak da bulunuyor” dediler.

Instagram Hesapları

@hellobabeactivewear

@ethinkbrands

@gittigidiyor

E-Think Brands hakkında

İki kadın girişimci Hande Aşık ve Hilal Yabuz İçgören tarafından kurulan E-Think Brands, 2017 yılında kurulan PHN Trading çatısı altında, e-ticaret sektöründeki moda, kozmetik, dekorasyon ve lüks gıda markalarına iş planı, strateji, üretim, satış ve pazarlama, sosyal medya yönetimi, stüdyo ve içerik danışmanlığı vermektedir. Bonj, Bonj LA, Ivy People, Babe Activewear ve PH Naturals markalarını bünyesinde bulunduran şirket, müşterilerine Türkiye’nin yanı sıra Amerika, Dubai, İngiltere gibi ülkelerde de ihracat danışmanlığı hizmeti sunmaktadır.

GittiGidiyor hakkında:

Türkiye’nin ilk online pazaryeri olan GittiGidiyor 2001 yılında kuruldu. 2011 yılında küresel e-ticaret liderlerinden eBay’in çatısı atına giren GittiGidiyor, her geçen gün sektördeki öncü konumunu daha da güçlendirdi. GittiGidiyor 28 milyon kayıtlı kullanıcısıyla 50 kategoride 15 milyon ürüne ev sahipliği yaparken avantajlı fiyatları da tüketici ile buluşturuyor. Saniyede 1 ürünün satıldığı GittiGidiyor’da KOBİ ve büyük işletmelerin mağaza açıp işlerini büyütmesine olanak sağlanıyor.  GittiGidiyor’da ödemeler tüketiciyi güvence altına alan bir ödeme-onay sistemi olan “Sıfır Risk” ile korunuyor. Mobil cihazlara uyumlu ekranı ve 12 milyon kez indirilen uygulaması ile satışlarının yüzde 57’si mobilden yapılıyor. Great Place to Work tarafından belirlenen Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesinde 2020 yılında 2’inci olan GittiGidiyor, işyerinde çeşitlilik politikası ve uygulamalarıyla Diversity Özel Ödülü’nü de üst üste iki yıl kazanarak, bu ödülü son beş yılda dört defa almaya hak kazandı. www.gittigidiyor.com