PepsiCo ile Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, bağış kampanyası ile Toplum Gönüllüleri Vakfı’na (TOG) destek verecek.
Kampanya kapsamında CarrefourSA marketleri ve CarrefourSA Online marketten yapılacak her 10 TL’lik Pepsi, Yedigün, Lipton Ice Tea veya Fruko alışverişi içinToplum Gönüllüleri Vakfı (TOG)’a 1 TL bağışta bulunulacak.
Türkiye’nin 52 şehrindeki 653 CarrefourSA marketinden alışveriş yapan tüketiciler, CarrefourSA Kart kullanarak tek seferde 10 TL’lik Pepsi, Yedigün, Lipton Ice Tea veya Fruko alışverişi ile Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG)’a destek vermiş olacak.
PepsiCo Hakkında
PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketicilerimiz tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Gatorade, Pepsi Cola, Quaker ve Tropicana şirketlerinin sunduğu yiyecek ve içecek portföyü ile 2019 yılında 67 milyar doların üzerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 23 ayrı markanın dâhil olduğu yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.
PepsiCo’nun Fayda Gözeterek Kazanmak vizyonunun kalbinde, Yiyecek ve İçecek Sektöründe Dünya Lideri Olmak yer alıyor. “Fayda Gözeterek Kazanmak”, piyasada sürdürülebilir şekilde kazanma ve bu faydayı şirketimizin tüm alanlarına dâhil etme tutkumuzu yansıtıyor. Daha fazla bilgi için, www.pepsico.com.tr adresini ziyaret edin.
CarrefourSA Hakkında:
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, 10.500 çalışanı ile “Yeni Nesil Market” vizyonu doğrultusunda 52 ilde faaliyet gösteren 653 marketi, 12 deposu ve online marketi Carrefoursa.com ile taze, kaliteli ve güvenilir şekilde 60 bin çeşit ürünü “Ne Lazımsa” hizmet anlayışı ile günde 500 binden fazla müşterisine ulaştırmaktadır.