“Ya Big Ya Hiç” mottosuyla Big Bold yeni reklam kampanyasında, kendi tasarladığı özel motosikletiyle su üzerinde gidebilen dünyadaki tek isim olan Robbie Maddison’la, “bir dondurma erimeden motosikletle İstanbul Boğazı’nı geçebilir mi?” sorusunun cevabını aradı. Kurallarını kendi belirleyen, ezber bozan ve kendi hikayesini yaratan Big Bold’un yeni dijital reklam filmi, Maddison’ın motosikletiyle İstanbul Boğazı’nın güçlü akıntısına meydan okuyarak, Big Bold’u erimeden 2 dakikadan kısa sürede Avrupa’dan Asya yakasına geçirmesini konu alıyor.
Reklam filmiyle ilgili Maddison, “İstanbul’a gelip Avrupa’dan Asya’ya motosikletle geçeceğim için çok heyecanlıydım. Bu iş çok tehlikeli, başarısız olmak için çok faktör var. Ama sınırlarımı test etmeyi seviyorum. Korkularınızla yüzleşmeli ve hayallerinizi yaşamalısınız. Ya Big Ya Hiç sloganı, yaşam tarzıma harika bir şekilde uyuyor.” dedi.
Sınırlarından kurtulup harekete geçmenin, korkusuzca hayallerinin peşinden gitmenin, altı çizilecek büyük hikayelere imza atmanın önemini vurgulayan Big Bold ve Robbie Maddison, bu performansla herkesi konfor alanının dışına çıkmaya teşvik etmek istiyor.
Reklam Filmi Linki:
KÜNYE
Reklamveren: Unilever
Reklamveren Yetkilisi: Toloy Tanrıdağlı, Eser Lapanta, Hazal Kantman, Muhammed Topal
Etkinlik ve Deneyim Yönetimi: GOSU Agency
Proje Direktörü: Bora Aksoylu
Atlet & Finans Yönetimi: Cem Aksoylu
Su Operasyonu Koordinatörü: Cüneyt Gazioğlu
Etkinlik Operasyonu Koordinatörü: Selim Güler
Etkinlik Prodüksiyon Yönetimi: WonderWheel & Arican Balıkçıoğlu
Alan Yönetimi: Başar Partır
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
Prodüksiyon Şirketi: Space Kidz
Yönetmen: Mali Arsan
Prodüktör: Uğur Bakan
Müzik: Space Kidz
Post Prodüksiyon: Space Kidz
Color: The Post Brothers
Medya Planlama Ajansı: Mindshare
Ünlü Yönetim Ajansı: Portal Rights Management
PR Ajansı: Golin