NISSAN, en kullanışlı ve en uygun otomobil satın alma deneyimini showroom’lara taşıdı. COVID-19 salgınına karşı toplum sağlığı için çalışanları, bayileri ve diğer iş ortakları birlikte önlemler alan NISSAN, araç sahibi olmak isteyen müşterileri için görüntülü görüşme imkanını hayata geçirdi. Türkiye’nin her yerinden NISSAN bayilerine uzaktan erişim imkanı tanıyan “Sizi Görüntülü Arayalım” sistemi ile müşteriler artık showroom’lara gitmeden satış danışmanlarından görüntülü bilgi alabiliyor, ilgilendikleri araçları video görüşme ile inceleyebiliyor.
Teknolojik birikimlerini sadece araçlarda değil operasyonel süreçlerdeki hizmetleriyle de müşterilerine aktardıklarını vurgulayan NISSAN Türkiye Genel Müdürü Emre Doğueri: “NISSAN olarak içinde bulunduğumuz bu olağanüstü dönemde, toplum sağlığını önceliklendirerek hem gerekli tüm önlemleri aldık hem de iş süreçlerimizi bu döneme uygun olarak yeniden şekillendirdik. Her zaman iş ortaklarımızın beklentilerine ve ihtiyaçlarına yönelik çözümler üreten bir şirket olarak dijitalleşme konusunu müşteri odaklı bir yaklaşımla daha kapsamlı bir şekilde operasyonlarımızın içine dahil ettik. Bir süredir üzerinde çalıştığımız, araç sahibi olmak isteyen müşterilerimiz için görüntülü arama imkanı tanıyan canlı sisteme geçiş yaptık. Bu sayede müşterilerimiz, showroom’lara gitmeden ihtiyaç duydukları her bilgiye uzman satış ekiplerimize canlı bağlanarak erişebilecek.” dedi.
“Sizi Görüntülü Arayalım” hizmetinden yararlanmak isteyen müşterilerin https://www.nissan.com.tr/sizi-goruntulu-arayalim.html adresinden formu doldurması yeterli. Formu doldurduktan sonra tercih ettikleri bayiye yönlendirilecek olan müşteriler, talep ettikleri zaman diliminde NISSAN satış danışmanı tarafından görüntülü aranacaklar.
NISSAN Motor Company Hakkında
Merkezi Japonya’nın Yokohama kentinde bulunan NISSAN; Asya ve Okyanusya, Afrika, Orta Doğu ve Hindistan, Çin, Avrupa, Latin Amerika ve Kuzey Amerika olmak üzere altı bölgede operasyonlarını sürdürmektedir. NISSAN Motor Corporation, NISSAN, INFINITI ve Datsun markalarıyla altmıştan fazla modelden oluşan zengin bir ürün yelpazesine sahiptir ve 2018 mali yılında dünya çapında yaklaşık 5,52 milyon araç satışı gerçekleştirerek 11,6 trilyon yen gelir elde etmiştir. NISSAN’ın 1999’dan beri Fransız Renault ile iş birliği neticesinde sürdürdüğü ittifak, NISSAN’ın 2016’da Mitsubishi Motors hisselerinin yüzde 34’ünü satın almasıyla birlikte Renault – NISSAN – Mitsubishi ittifakı olarak devam etmektedir. Bugün dünyanın en büyük otomotiv ittifakı olan Renault – NISSAN – Mitsubishi, 2018’de 10,76 milyon araç satışı ile dünyanın en çok satan otomotiv grubu olmuştur.
NISSAN’ın ürünleri, hizmetleri ve daha fazlası için www.NISSAN-global.com web sitesini ziyaret edebilirsiniz.