Müşteri deneyiminde yeni bir dönemin kapısını aralıyoruz

113

Türkiye’nin dört bir yanında, 4 bini aşkın satış noktası ile günlük 6 milyonu aşkın müşteriye hizmet veren Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) üyeleri, sektörde farklılaşmak ve müşteri memnuniyetini artırmak için düğmeye bastı. Önümüzdeki süreçte müşterilerinden iş ortaklarına kadar yeni bir deneyim sunmayı hedefleyen TPF, çalışmaların ilk ayağı olarak kapalı devre yayın yapan TPF Radyo’yu hayata geçirdi.

Projenin kısa sürede 2 bin aşkın satış noktasında devreye alındığını aktaran TPF Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Düzgün, “İçinde bulunduğumuz dönemde müşteriler alışverişleri esnasında sadece ürün almak istemiyor. O kısacık zaman zarfında kusursuz bir deneyim yaşamak istiyor. TPF olarak gelecek stratejimizi müşteri ve iş ortağı tarafında ‘Kusursuz müşteri deneyimi’ üzerine kurguluyoruz. Tüketici satın alma kararlarının son derece hassaslaştığı günümüzde, belirlediğimiz hedefe teknolojinin de itici gücüyle ulaşacağız. Bu sürecin ilk projesi olan TPF Radyo kullanıldığı 2 bini aşkın noktada müşterilerimizin büyük beğenisini kazandı” dedi.

TPF Radyo’nun alışılagelen mağaza müzik yayınının ötesinde bir etkileşim aracı olarak katkı sağlayacağını belirten Düzgün, “20 binin üzerinde sanatçının 200 binden fazla eseri, lisanslı olarak TPF Radyo üzerinden kapalı devre sistemde müşterilerimiz ile buluşuyor. Üyelerimiz, istekleri doğrultusunda mağaza lokasyonu, demografik yapı ve saate özel müzik türünü belirleyebiliyor. Daha da önemlisi üreticilerimiz ve tedarikçilerimiz için de yeni bir kapıyı aralıyoruz. Ulusal ve yerel üreticilerimizin yanı sıra tedarikçilerimiz 81 ildeki tüm mağazalarımızda günde 6 milyonu aşkın müşterimize kendi mesajlarını direkt ulaştırabilecek. Müşteri yoğunluğu ve sunulmak istenen müşteri deneyimine göre prodüksiyon hizmeti de sağlanacak” açıklamasını yaptı.

Koronavirüs salgınının yoğun yaşandığı süreçte, TPF Radyo’dan yapılan bilgilendirmelerle sağlıklı bir alışveriş ortamının sağlanması konusunda önemli adımlar atıldığını aktaran Ömer Düzgün şunları kaydetti: “Hepimize zor günler yaşatan Koronavirüs salgınına karşı 2 bini aşkın mağazamızda özel yayınlar yaptık. Başta Sağlık Bakanlığımız olmak üzere tedbir, önlem ve uyarıları vatandaşlarımız ile paylaştık. Özellikle çok yoğun bir dönem yaşayan marketlerde, müşterileri sosyal mesafe ve hijyen konusunda tek merkezden bilgilendirerek daha sağlıklı bir alışveriş ortamı sağlanmasına önemli katkılarda bulunduk. Müşterilerimize takdirleri için teşekkür ederiz. Bu yayınlarımızı pandemi süreci bitene kadar çeşitlendirerek devam ettireceğiz. Marketlerde yeni bir alışveriş deneyimi sunmak için üyelerimiz, çalışanlarımız ve tedarikçilerimiz ile çalışmaya devam ediyoruz. TPF Radyo başta olmak üzere, teknolojinin de itici gücüyle hayata geçireceğimiz yeni projeler sayesinde müşteri deneyiminde yeni bir dönemin kapısını aralayacağız.”