Metro Türkiye’den marina sevkiyatı ile kesintisiz mavi yolculuk!

95

Normalleşme dönemine geçişle birlikte tatil hazırlıkları hız kazandı. Hem deniz severlerin en büyük tutkusu olan, hem de yeni normalde tatilcilerin daha fazla tercih etmeye başladığı tekne ve yat seyahatlerine ilgi giderek artıyor. Türkiye’de faaliyet göstermeye başladığı 1990 yılından günümüze güvenilir bir alışveriş deneyimi sunan Metro Türkiye, tekne ve yat seyahatlerine özel marina sevkiyatı hizmetini geliştirdi. Bu kapsamda Metro Türkiye Bodrum yarımadasındaki tüm iskele ve marinalardaki yatlara yönelik online sipariş sistemini hayata geçirdiğini duyurdu. Özel yatlarda seyahat eden müşterilerine www.metroyatservis.com sitesi aracılığıyla tek tıkla sipariş imkânı sunan Metro Türkiye, 5.000’den fazla ürünü fiyat farkı ve teslimat ücreti olmadan 24 saat içerisinde ulaştırıyor.

Gıda ve gıda dışı kategoride 5.000’den fazla ürün çeşitliliği

Metro Türkiye,  yat müşterilerine özel gıda ve gıda dışı kategorilerinde 5.000’den fazla ürünü güvenilir ve sağlıklı şekilde teslim ediyor. Bu ürünlerin arasında Metro Premium markalı Anzer balından özel üretim zeytinyağına, Kars yöresine ait tereyağından İtalya’ya özgü balzamik sirkeye, kabuklu midyeden manda peynirine ve taze olarak sevk edilen paketli meyve sebzeden 70 çeşit balığa kadar birçok farklı seçenek sunuluyor. Hem yerel hem ithal 100’e yakın coğrafi işaretli ürünle birlikte, organik ve glutensiz ürün gamı da online sipariş kapsamındaki ürünler arasında yer alıyor. Gıda ürünlerinin yanı sıra deniz ve plaj ürünleri gibi her an ihtiyaç duyulabilecek ürün seçenekleri de yat tutkunlarına kesintisiz bir mavi yolculuk imkânı sağlıyor.

24 saat içerisinde sipariş teslimi

2015 yılında başladığı marina sevkiyatı hizmetine Bodrum yarımadasındaki tüm iskele ve marinalara www.metroyatservis.com ile online hizmet başlatan Metro Türkiye, siparişleri 24 saat içerisinde müşterilerine ulaştırıyor. Online sipariş sistemiyle geniş yelpazede binlerce çeşit ürün, Metro güvencesiyle teknelere teslim ediliyor. Metro Türkiye ayrıca teslimatlardan ek bir ücret talep etmiyor.

Marina sevkiyatında üst düzey hijyen önlemleri

Tüm operasyonlarında olduğu gibi marina sevkiyatlarında da ürünleri sağlıklı ve güvenilir şekilde ulaştırmak için titizlikle çalışan Metro Türkiye, teslimat sürecindeki tüm araçları düzenli aralıklarla dezenfekte ediyor, ayrıca araç görevlilerinin maske ve eldiven kullanımı da mecburi tutuluyor. Metro Türkiye teslim edilecek tüm ürünleri uygun sıcaklıklarda çift rejimli  (+4 ve -18 C), izolasyonlu araçlarla ve koruyucu ekipmanlarla taşıyarak hijyenik ve güvenli şekilde sunuyor.

 Bodrum Metro Türkiye

 Telefon: 0252 311 07 36

 Faks: 0252 311 07 59

www.metroyatservis.com

Metro Türkiye Hakkında

Dünyanın en önemli uluslararası perakende şirketlerinden Metro, Türkiye’de faaliyet göstermeye başladığı 1990 yılından günümüze, Türk mutfağının daimiyetini sağlama ve gelecek nesillere miras bırakma amacını üstlenmektedir. Metro Türkiye, HoReCa (otel, restoran, kafe) sektörü için bir mutfağı oluşturan tüm hizmetleri sağlarken yaklaşık 4.500 çalışanıyla 21 şehirde, 37 mağazasıyla profesyonellerin kendileri ve iş yerleri için ihtiyaç duydukları 40 bin çeşit ürünü, fiyat-kalite-performans ilişkisini gözeterek sunmaktadır. Türk mutfağına dair çalışmalarını ekonomik, çevresel ve sosyal etkileri dikkate alarak hayata geçiren ve bu nedenle Sürdürülebilir İş Ödülleri’nin de sahibi olan Metro Türkiye, et ve balık izlenebilirliğinden sürdürülebilir balıkçılığa, gıda atığı projelerinden Coğrafi İşaretli Ürünler projesine kadar tüm çalışmalarıyla yerel değerlerin kayıt altına alınıp gelecek nesillere miras bırakılmasına katkı sunmayı hedeflemektedir. Metro Chef, Metro Professional, Metro Premium, Aro, Rioba ve Sigma isimli kendi markalarını bünyesinde bulunduran şirket, tüm mağazalarında “Tarladan Çatala” gıda güvenliği yönetim sisteminin kurulmasını esas alan bir standart olan ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi standartlarını da yüzde 100 uygulamaktadır.