Uludağ’ın zirvesinden gelen doğal kaynak suyunu en doğal hali ile tüketicisi ile buluşturan Erikli, sporun farklı branşlarına destek vermeye devam ediyor. Beşiktaş JK ile Erikli arasındaki bir yıllık ”Resmi Su Sponsorluğu’’ anlaşması, Erikli Su ve Meşrubat Pazarlama San. ve Tic. A.Ş Genel Müdürü S. Serdar Seyhanlı ve Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama ve İş Geliştirme Sorumlusu Enis Ulusoy’un katılımıyla Vodafone Park’ta imzalandı. Bu sayede Erikli, Beşiktaş JK’nın üst üste 3. kez Resmi Su Sponsoru olarak Karakartal’ın yanında yerini aldı. Anlaşma ile Erikli, siyah beyazlı takıma gönül verenlere özel gerçekleştirilecek pazarlama ve iletişim faaliyetlerinde bulunma hakkına da sahip oldu.
İmza töreninde görüşlerini aktaran Erikli Su ve Meşrubat Pazarlama San. ve Tic. A.Ş Genel Müdürü S. Serdar Seyhanlı, “Bu topraklardan doğan bir marka olarak, toplumumuzun farklı ihtiyaçlarını anlayarak eğitime ve spora destek verme vizyonu ile çalışıyoruz. Sporun toplumun ortak değerlerini yansıttığına ve Türk sporunun geleceğine inanıyoruz. Bu nedenle de sporla iç içe olmayı ve farklı spor branşlarını desteklemeyi sürdürüyoruz. Erikli, Türkiye’de doğallığı, kalitesi ve gerçekleştirdiği yatırımlar ile tüketicisinin kalbinde yerini ispatlamış bir marka. Beşiktaş JK da ulusal ve uluslararası marka değeri yüksek bir spor kulübü. Erikli olarak, Beşiktaş JK ile geliştirdiğimiz iş birliğinden dolayı heyecan ve mutluluk duyuyor, 3. sezondur yanlarında yer alarak #bırakmamseni diyoruz. Ben de iş birliğimizin her iki taraf için hayırlı olmasını ve uzun yıllar sürmesini temenni ediyorum. Takımımıza ve oyuncularımıza da sağlıklı ve başarılı bir sezon diliyorum’’ dedi.
Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama ve İş Geliştirme Sorumlusu Enis Ulusoy ise, imza töreninde yaptığı konuşmada Beşiktaş JK’ya destek veren Erikli’ye teşekkür etti. Ulusoy: ‘’Türkiye’nin en köklü spor kulübü olan Beşiktaşımız sporun her alanında bugüne kadar elde ettiği başarıları taraftarlarının sonsuz desteği ve sponsor markalarının katkılarıyla başardı. Dünya zor bir dönemden geçiyor ve pandemiden en çok etkilenen alanlardan biri de spor müsabakaları ve spor kulüpleri oluyor. Seyircisiz ve salgın endişesiyle oynanan maçlar kulüplerin gelirlerinde önemli kayba sebep oluyor. Böyle zor bir dönemde markaların spor kulüplerine destek vermesi Türk sporunun geleceği açısından büyük önem arz ediyor. Ben bir kez daha bu dönemde bizleri yalnız bırakmayan bütün sponsorlarımıza ve Erikli’ye teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi.
Erikli Su ve Meşrubat Pazarlama San. ve Tic. A.Ş. Hakkında
Türkiye’nin pazar lideri ve en sevilen ambalajlı su markası Erikli’yi bünyesinde bulunduran şirket, suyun en doğal, lezzetli ve kaliteli halini tüketicisine sunuyor. Son 10 yılda, bugünkü değeri ile yaklaşık 1 milyar TL yatırım yapan şirketin bünyesinde su, mineralli su ve aromalı gazlı içecek kategorilerinde toplam 7 marka bulunuyor. Şirket, 900’ün üzerinde çalışanı, 2 dolum tesisi, 6 dağıtım merkezi ve 900’e yakın distribütörü ve hizmet noktası, yüzbinlerce müşterisi ile alanındaki büyümesini sürdürürken, sağlıklı nesiller için toplumun ve çevrenin korunmasına ve sürdürülebilirliğine yönelik de toplumsal projeler geliştiriyor.