Coca-Cola’dan kafe ve restoranlara hijyen kiti desteği

68

Coca-Cola Türkiye, Covid-19 salgınından en çok etkilenen sektörlerden biri olan yeme–içme sektörüne yönelik destek çalışmalarına devam ediyor. Coca-Cola, yeni destek çalışması kapsamında; Türkiye’nin dört bir yanında faaliyet gösteren, 12 bin noktaya hijyen kiti ulaştıracak. Küçük yerel kafe ve restoranlara dağıtılacak olan hijyen kitinin içinde; işletmelerin ihtiyaç duyduğu maske, eldiven, dezenfektan ve bilgilendirme broşürü yer alacak. Coca-Cola Türkiye, satış noktalarını desteklemenin  yanı sıra tüketiciye fayda sağlamak amacıyla toplam 1.5 milyon kişiye sevdikleri Coca-Cola tatlarını hediye eden “Bu Coca- Cola Bizden” kampanyasını başlatmış, 500’ü aşkın küçük restoran ile yerel zincire de  Google Programatik Ağı üzerinden tanıtım desteği sunarak işletmelerin yeniden müşterileriyle buluşmasına destek olmuştu.  

Coca-Cola Türkiye, Covid-19 salgınından en çok etkilenen sektörlerden biri olan yeme–içme sektörü ve çalışanlarına yönelik hayata geçirdiği destek çalışmalarına hız kesmeden, bir yenisini daha ekleyerek devam ediyor. Yeni destek çalışması kapsamında, müşterileriyle yeniden buluşan kafe ve restoran gibi küçük yerel işletmelere dağıtılmak üzere toplam 17 bin hijyen kiti hazırlandı. Coca-Cola Türkiye; dezenfektan, maske, eldiven ve bilgilendirme broşürünün yer aldığı kitleri Türkiye genelinde toplam 12 bin noktaya ulaştıracak.

Coca-Cola Türkiye aynı amaçla, Temmuz ayından bu yana müşterileriyle yeniden buluşan 500’ü aşkın küçük restoran ile yerel zincire Google Programatik Ağı üzerinden tanıtım desteği yaparak işletmelerin yeniden müşterileriyle buluşmasında köprü oluyor.  

Satış noktalarını desteklemenin  yanı sıra tüketiciye fayda sağlamak amacıyla toplam 1.5 milyon kişiye sevdikleri Coca-Cola tatlarını hediye eden “Bu Coca- Cola Bizden” kampanyasına ise Coca-Cola’nın online promosyon platformu “DahaDaha” uygulamasından ulaşılabiliyor.

Coca-Cola Şirketi Hakkında

Coca-Cola, portföyünde yer alan 500’den fazla içecek çeşidiyle dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketidir. Dünyanın en değerli markası Coca-Cola başta olmak üzere, her biri 1 milyar dolar değerindeki Cola-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia Coffee ve Del Valle markalarını da bünyesinde bulundurmaktadır. Gazlı içecekler, meyve suları ve meyveli içecekler, hazır içimlik çay ve kahve kategorilerinde lider olan Coca-Cola şirketi, her gün 200’den fazla ülkede 1,9 milyar bardak alkolsüz içeceği tüketicilerle buluşturuyor.

Toplumların sürdürülebilirliği için çalışan Coca-Cola şirketi, ekolojik ayak izini azaltan, aktif ve sağlıklı yaşamı destekleyen, çalışanları için güvenli bir iş ortamı yaratan ve içinde faaliyet gösterdiği toplumların ekonomik gelişmesini destekleyen girişimlere odaklanıyor. Şişeleyici ortakları ve 700.000’i aşkın sistem çalışanıyla Coca-Cola dünyanın en büyük 10 işvereni arasında yer alıyor. www.thecoca-colacompany.com

1964’te Türkiye’de faaliyetlerine başlayan Coca-Cola, 8 farklı kategorideki 14 markasıyla alkolsüz içecek üretiyor. Zengin ürün portföyünde Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Sensun, Cappy, Doğadan, Fuse Tea, Powerade, Gladiator, Damla Minera, Damla Su yer markaları yer almaktadır. 2009 yılında  Coca-Cola’nın toplum ve çevre konusundaki yatırımlarını yürütmek üzere kurulan Coca-Cola Hayata Artı Vakfı çevresel sorunlara sivil toplum kuruluşları, üniversiteler ve kamu kuruluşları ile birlikte topluma duyarlı, yenilikçi, sonuç odaklı, ölçülebilir ve sürdürülebilir çözümler geliştirmekte ve bu amaçla yapılan araştırmaları ve projeleri destekliyor.

www.coca-colaturkiye.com

http://www.coca-colacompany.com/